Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą „Cituota“ įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
9
9
h-rodyklė
2
2
i10-rodyklė
0
0
0
6
3
2022
2023
4
5
Viešas pasiekiamumas
Peržiūrėti viską
Peržiūrėti viską
2 straipsniai
0 straipsnių
pasiekiami
nepasiekiami
Pagal finansavimo įpareigojimus
Stebėti
Rafael Castro e Silva
Nežinomas ryšys
Patvirtintas el. paštas alunos.ulht.pt
Straipsniai
Cituota
Viešas pasiekiamumas
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Procedural generation of 3D maps with snappable meshes
RCE Silva, N Fachada, D De Andrade, N Códices
IEEE Access 10, 43093-43111
, 2022
7
2022
Procedural Game Level Generation by Joining Geometry with Hand-Placed Connectors
RC e Silva, N Fachada, N Códices, D de Andrade
Videojogos-12th International Conference on Videogames Sciences and Arts. SPCV
, 2020
2
2020
Procedural Game Level Generation by Joining Geometry with Hand-Placed Connectors
RC e Silva, N Fachada, N Códices, D de Andrade
Proceedings Videojogos 2020 - 12th International Videogame Sciences and Arts …
, 2022
2022
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–3
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba