Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą „Cituota“ įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
105
105
h-rodyklė
1
1
i10-rodyklė
1
1
0
60
30
2023
2024
49
56
Bendraautoriai
Yi-Shan Tsai
Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Tongguang Li
Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Wei Dai
PhD Candidate, Centre for Learning Analytics (CoLAM), Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Guanliang Chen
Senior Lecturer, Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Dragan Gasevic
Professor of Learning Analytics, Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Jionghao Lin
Carnegie Mellon University | Centre for Learning Analytics at Monash (Research Affiliate)
Patvirtintas el. paštas andrew.cmu.edu
Philip Wing Keung Chan
Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Roberto Martinez-Maldonado
Associate Professor, Monash University, Australia
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Stebėti
Flora Jin
Kiti vardai
Hua Jin
PhD candidate, Centre for Learning Analytics (CoLAM),
Monash University
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Learning Analytics
Feedback
Feedback Literacy
Self-regulated Learning
AI
Straipsniai
Cituota
Bendraautoriai
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Can large language models provide feedback to students? A case study on ChatGPT
W Dai, J Lin, H Jin, T Li, YS Tsai, D Gašević, G Chen
2023 IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT …
, 2023
104
2023
Towards Supporting Dialogic Feedback Processes Using Learning Analytics: the Educators’ Views on Effective Feedback
H Jin, R Martinez-Maldonado, T Li, PWK Chan, YS Tsai
ASCILITE Publications, e22054-e22054
, 2022
1
2022
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–2
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba