The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Sustainability 12 (19), 7960, 2020 | 40 | 2020 |
The relationship between communication and education through the creative personality of the teacher V Navickienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ... Creativity studies 12 (1), 49-60, 2019 | 35 | 2019 |
‘Should I turn on my video camera?’The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, V Asakavičiūtė Electronics 11 (5), 813, 2022 | 29 | 2022 |
The concurrent and consecutive models of initial teacher training: problematics and tendencies Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, B Vainorytė Rural Environment. Education. Personality 8, 347-354, 2015 | 21 | 2015 |
Fashion industry professionals' viewpoints on creativity at work S Bukantaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Creativity studies. 14 (1), 145-159, 2021 | 14 | 2021 |
Shift of creativity concepts: From mysticism to modern approach G Adomaitytė, V Žilinskaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ... Filosofija. Sociologija 29 (3), 2018 | 11 | 2018 |
Vartojimo kultūros ugdymas: knyga mokytojui Ž Sederevičiūtė, V Juškelienė, O Motiejūnaitė, I Vitėnienė, V Gerulaitis Vilnius: Kronta, 2007 | 10 | 2007 |
Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19 Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, R Kliukas Sustainability 13 (8), 4234, 2021 | 9 | 2021 |
Technologijos ar namų ūkis? Dalyko raidos Europoje lyginamoji analizė Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Pedagogika, 67-72, 2005 | 7 | 2005 |
Culturally conditioned visual communication in creative expression I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytė Creativity Studies 13 (1), 216-245, 2020 | 5 | 2020 |
Personal branding on Facebook: how teachers stage themselves on social media Z Sedereviciute-Paciauskiene INTED2018 Proceedings, 3968-3972, 2018 | 5 | 2018 |
Technologinių kompetencijų ugdymasis kaip mokymosi visą gyvenimą prielaida Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, M Miškinienė, E Norkienė Pedagogika 113 (1), 123-131, 2014 | 5 | 2014 |
MOKYTOJŲ PASIRENGIMAS INTEGRUOTI VARTOJIMO KULTŪRĄ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE. R Dačiulytė, V Juškelienė, M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Pedagogy Studies/Pedagogika, 2010 | 5 | 2010 |
MOKYTOJŲ PASIRENGIMAS INTEGRUOTI VARTOJIMO KULTŪRĄ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE. R Dačiulytė, V Juškelienė, M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Pedagogy Studies/Pedagogika, 2010 | 5 | 2010 |
Communication of creativeness in business media Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, G Adomaitytė, V Žilinskaitė-Vytienė, ... Creativity Studies 11 (1), 201-212, 2018 | 4 | 2018 |
A three-dimensional approach in Education for Sustainable Future Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytienė, I Valantinaitė Problemy Ekorozwoju–Problems Of Sustainable Development 12 (1), 63-69, 2017 | 4 | 2017 |
Pedagogų požiūris į kultūros ugdymo temų integravimą mokykloje M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė, R Dačiulytė, V Juškelienė Pedagogika, 9-14, 2005 | 4 | 2005 |
Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners A Dirzyte, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, J Šliogerienė, A Vijaikis, ... Sustainability 13 (21), 11832, 2021 | 3 | 2021 |
The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Asakavičiūtė, ... Filosofija. Sociologija 31 (3), 2020 | 3 | 2020 |
Development of technological competencies: a precondition for life long learning Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, M Miškinienė, E Norkienė Pedagogika/Pedagogy 113 (1), 123-131, 2014 | 3 | 2014 |