Stebėti
Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Patvirtintas el. paštas vgtu.lt
Pavadinimas
Cituota
Cituota
Metai
The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments
I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Sustainability 12 (19), 7960, 2020
402020
The relationship between communication and education through the creative personality of the teacher
V Navickienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ...
Creativity studies 12 (1), 49-60, 2019
352019
‘Should I turn on my video camera?’The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, V Asakavičiūtė
Electronics 11 (5), 813, 2022
292022
The concurrent and consecutive models of initial teacher training: problematics and tendencies
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, B Vainorytė
Rural Environment. Education. Personality 8, 347-354, 2015
212015
Fashion industry professionals' viewpoints on creativity at work
S Bukantaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Creativity studies. 14 (1), 145-159, 2021
142021
Shift of creativity concepts: From mysticism to modern approach
G Adomaitytė, V Žilinskaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ...
Filosofija. Sociologija 29 (3), 2018
112018
Vartojimo kultūros ugdymas: knyga mokytojui
Ž Sederevičiūtė, V Juškelienė, O Motiejūnaitė, I Vitėnienė, V Gerulaitis
Vilnius: Kronta, 2007
102007
Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, R Kliukas
Sustainability 13 (8), 4234, 2021
92021
Technologijos ar namų ūkis? Dalyko raidos Europoje lyginamoji analizė
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Pedagogika, 67-72, 2005
72005
Culturally conditioned visual communication in creative expression
I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytė
Creativity Studies 13 (1), 216-245, 2020
52020
Personal branding on Facebook: how teachers stage themselves on social media
Z Sedereviciute-Paciauskiene
INTED2018 Proceedings, 3968-3972, 2018
52018
Technologinių kompetencijų ugdymasis kaip mokymosi visą gyvenimą prielaida
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, M Miškinienė, E Norkienė
Pedagogika 113 (1), 123-131, 2014
52014
MOKYTOJŲ PASIRENGIMAS INTEGRUOTI VARTOJIMO KULTŪRĄ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE.
R Dačiulytė, V Juškelienė, M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Pedagogy Studies/Pedagogika, 2010
52010
MOKYTOJŲ PASIRENGIMAS INTEGRUOTI VARTOJIMO KULTŪRĄ BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOJE.
R Dačiulytė, V Juškelienė, M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Pedagogy Studies/Pedagogika, 2010
52010
Communication of creativeness in business media
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, G Adomaitytė, V Žilinskaitė-Vytienė, ...
Creativity Studies 11 (1), 201-212, 2018
42018
A three-dimensional approach in Education for Sustainable Future
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytienė, I Valantinaitė
Problemy Ekorozwoju–Problems Of Sustainable Development 12 (1), 63-69, 2017
42017
Pedagogų požiūris į kultūros ugdymo temų integravimą mokykloje
M Miškinienė, Ž Sederevičiūtė, R Dačiulytė, V Juškelienė
Pedagogika, 9-14, 2005
42005
Peer-to-peer confirmation, positive automatic thoughts, and flourishing of computer programming e-learners
A Dirzyte, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, J Šliogerienė, A Vijaikis, ...
Sustainability 13 (21), 11832, 2021
32021
The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset
I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Asakavičiūtė, ...
Filosofija. Sociologija 31 (3), 2020
32020
Development of technological competencies: a precondition for life long learning
Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, M Miškinienė, E Norkienė
Pedagogika/Pedagogy 113 (1), 123-131, 2014
32014
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–20