Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą „Cituota“ įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
29
29
h-rodyklė
2
2
i10-rodyklė
2
2
0
8
4
2020
2021
2022
2023
2024
4
6
7
7
3
Bendraautoriai
Lori Lockyer
Queensland University of Technology
Patvirtintas el. paštas qut.edu.au
Roberto Martinez-Maldonado
Associate Professor, Monash University, Australia
Patvirtintas el. paštas monash.edu
Simon Knight
Associate Professor at University of Technology Sydney TD (Transdisciplinary) School
Patvirtintas el. paštas uts.edu.au
Elise van den Hoven
Professor of Human-Computer Interaction, Faculty of Engineering and IT, UTS & Associate professor
Patvirtintas el. paštas uts.edu.au
Jane Louise Hunter
University of Technology Sydney
Patvirtintas el. paštas uts.edu.au
Stebėti
Rita Prestigiacomo
PhD (Education)
Patvirtintas el. paštas unsw.edu.au
Co-Design
Sketching
Curriculum Development
Engineering Education
Social-Cultural Theory
Straipsniai
Cituota
Bendraautoriai
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Learning-centred translucence: An approach to understand how teachers talk about classroom data
R Prestigiacomo, R Hadgraft, J Hunter, L Locker, S Knight, ...
Proceedings of the tenth international conference on learning analytics …
, 2020
18
2020
Data in practice: A participatory approach to understanding pre-service teachers’ perspectives
R Prestigiacomo, J Hunter, S Knight, R Martinez-Maldonado, L Lockyer
Australasian Journal of Educational Technology 36 (6), 107-119
, 2020
11
2020
A biomedical engineering curriculum development: A qualitative study engaging four stakeholders
R Prestigiacomo, CC Chan, L Kark
European Journal of Education, e12632
, 2024
2024
Language Teachers and Students in Higher Education Co-Designing for Augmented Reality-Enhanced Learning
R Prestigiacomo
2022
How do educators and educational technologists think about data as evidence to support their work?
SK UTS, R Prestigiacomo
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–5
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba