Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą „Cituota“ įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
12
12
h-rodyklė
2
2
i10-rodyklė
0
0
0
4
2
2021
2022
2023
2024
1
4
3
4
Bendraautoriai
Kongji Qin
New York University
Patvirtintas el. paštas nyu.edu
Xinxin Wang
Fudan University
Patvirtintas el. paštas live.unc.edu
Stebėti
Linyu Yu
UNC Chapel Hill
Patvirtintas el. paštas live.unc.edu
Self-regulated learning
Academic help-seeking
Learning Analytics
Straipsniai
Cituota
Bendraautoriai
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Negotiating racialized discourses and navigating racism in US schools: Understanding Chinese immigrants’ parenting identities and practices through an AsianCrit lens
K Qin, SE Colomer, L Yu, C Cole
Urban Education, 00420859221089551
, 2022
7
2022
From the high school journal editorial board: Living in an anti-globalization era: A call for promoting critical multiculturalism and multicultural education for immigrant …
X Wang, L Yu
The High School Journal 104 (2), 79-83
, 2021
5
2021
Understanding College Students’ Self-Regulated Learning Using Process Mining
L Yu, ML Bernacki, JA Greene, RD Plumley, RF Duke, R Freed, KM Gates, ...
Companion Proceedings of the 12th, 45
, 2022
2022
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–3
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba