Z karta: kūrybingumas ir integracija: Monografija P Pečiuliauskienė, I Valantinaitė, V Malonaitienė Vilnius: Edukologija, 2013 | 66 | 2013 |
The change in students’ attitude towards favourable and unfavourable factors of online learning environments I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė Sustainability 12 (19), 7960, 2020 | 40 | 2020 |
The relationship between communication and education through the creative personality of the teacher V Navickienė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ... Creativity studies 12 (1), 49-60, 2019 | 35 | 2019 |
‘Should I turn on my video camera?’The students’ perceptions of the use of video cameras in synchronous distant learning Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, V Asakavičiūtė Electronics 11 (5), 813, 2022 | 29 | 2022 |
Shift of creativity concepts: From mysticism to modern approach G Adomaitytė, V Žilinskaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, ... Filosofija. Sociologija 29 (3), 2018 | 11 | 2018 |
V–VI klasės mokinių kūrybingumo ugdymo technologijų pamokose veiksniai P Pečiuliauskienė, I Valantinaitė kyklos 99 (11), 1, 2013 | 11 | 2013 |
TECHNOLOGINIO UGDYMO SAMPRATA ATNAUJINTOSE PROGRAMOSE. I Valantinaitė, R Zablackė Pedagogy Studies/Pedagogika, 2012 | 10 | 2012 |
Technologinis ugdymas kaip 5-6 klasių mokinių kūrybingumo socioedukacinis veiksnys I Valantinaitė Edukologija, 2011 | 10 | 2011 |
Communion, care, and leadership in computer-mediated learning during the early stage of COVID-19 Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, I Valantinaitė, R Kliukas Sustainability 13 (8), 4234, 2021 | 9 | 2021 |
Tautos kultūros puoselėjimo veiksniai pagal M. Lukšienės sampratą technologinio ugdymo turinyje: pagrindinio ugdymo bendrųjų programų aspektas I Valantinaitė Pedagogika, 108-122, 2013 | 8 | 2013 |
Gyvenimo kokybės samprata ir jos sąsajos su vartojimo kultūros ugdymu technologijų programoje I Valantinaitė, R Dačiulytė Jaunųjų mokslininkų darbai, 200-206, 2009 | 8 | 2009 |
Substantiation of need for educational competences of higher education lecturers: document analysis V Navickienė, V Salienė Pedagogika/Pedagogy 126 (2), 5-17, 2017 | 6 | 2017 |
Culturally conditioned visual communication in creative expression I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytė Creativity Studies 13 (1), 216-245, 2020 | 5 | 2020 |
„Technologinio ugdymo samprata atnaujinto ugdymo turinio programose “ I Valantinaitė Tarptautinės mokslinės konferencijos „Technologijos mokykloje ir gyvenimo …, 2009 | 5 | 2009 |
Communication of creativeness in business media Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, G Adomaitytė, V Žilinskaitė-Vytienė, ... Creativity Studies 11 (1), 201-212, 2018 | 4 | 2018 |
A three-dimensional approach in Education for Sustainable Future Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Žilinskaitė-Vytienė, I Valantinaitė Problemy Ekorozwoju–Problems Of Sustainable Development 12 (1), 63-69, 2017 | 4 | 2017 |
University management solutions during the COVID-19 pandemic: a case study of Lithuania V Navickienė, G Droessiger, I Valantinaitė, V Trinkūnas, A Jaras Business, Management and Economics Engineering 19 (2), 337-357, 2021 | 3 | 2021 |
The idea of mass culture in the technologized context of lifelong learning from the philosophical perspective of Ortega y Gasset I Valantinaitė, Ž Sederevičiūtė-Pačiauskienė, V Asakavičiūtė, ... Filosofija. Sociologija 31 (3), 2020 | 3 | 2020 |
Creativity of trainee technology teachers of the baltic countries as readiness to educate learners meeting the needs of the labor market of the beginning of the 21st century I Valantinaitė SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific …, 2015 | 3 | 2015 |
„Pakitusi technologinio ugdymo samprata ir daugiamatiškumas atnaujinto ugdymo turinio programose “ I Valantinaitė Tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos „Koleginių studijų …, 2010 | 3 | 2010 |