Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą Cituota įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
83
83
h-rodyklė
2
2
i10-rodyklė
2
2
0
28
14
2019
2020
2021
2022
2023
2024
5
9
16
17
27
9
Stebėti
Yong Li Dich
Undergraduate Student,
Harvard University
Patvirtintas el. paštas college.harvard.edu
computer science
education
collaborative learning
design
Straipsniai
Cituota
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Unpacking the relationship between existing and new measures of physiological synchrony and collaborative learning: a mixed methods study
B Schneider, Y Dich, I Radu
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 1-25
, 2020
44
2020
Using physiological synchrony as an indicator of collaboration quality, task performance and learning
Y Dich, J Reilly, B Schneider
International Conference on Artificial Intelligence in Education, 98-110
, 2018
37
2018
Augmenting Qualitative Analyses of Collaborative Learning Groups Through Multi-Modal Sensing
B Xie, JM Reilly, YL Dich, B Schneider
International Society of the Learning Sciences, Inc.[ISLS].
, 2018
2
2018
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–3
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba