Gauti savo profilį
Cituota
Visi | Nuo 2019 | |
---|---|---|
Šaltiniai | 4607 | 3051 |
h-rodyklė | 27 | 22 |
i10-rodyklė | 38 | 35 |
Viešas pasiekiamumas
Peržiūrėti viską2 straipsniai
0 straipsnių
pasiekiami
nepasiekiami
Pagal finansavimo įpareigojimus
Bendraautoriai
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolPatvirtintas el. paštas kuleuven.be
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityPatvirtintas el. paštas cornell.edu
- Americus Reed IIProfessor of MarketingPatvirtintas el. paštas wharton.upenn.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolPatvirtintas el. paštas bi.no
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolPatvirtintas el. paštas london.edu
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityPatvirtintas el. paštas rsm.nl
- Eugina LeungAssistant Professor, Tulane UniversityPatvirtintas el. paštas tulane.edu
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamPatvirtintas el. paštas rsm.nl
Stebėti
Stefano Puntoni
The Wharton School, University of Pennsylvania
Patvirtintas el. paštas wharton.upenn.edu - Pagrindinis puslapis