Įkeliama...
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Šaltinių per metus
Dubliuoti šaltiniai
Toliau nurodyti straipsniai sujungti Mokslinčiuje. Jų
suderinti šaltiniai
skaičiuojami tik pirmajam straipsniui.
Sujungti šaltiniai
Į grafą Cituota įeina šaltiniai į toliau nurodytus straipsnius Mokslinčiuje. Pažymėti
*
gali skirtis nuo straipsnių profilyje.
Pridėti bendraautorius
Bendraautoriai
Stebėti
Nauji šio autoriaus straipsniai
Nauji šio autoriaus šaltiniai
Nauji su šio autoriaus tyrimu susiję straipsniai
El. pašto adresas atnaujinimams
Baigta
Mano profilis
Mano biblioteka
Metrika
Įspėjimai
Nustatymai
Registruotis
Registruotis
Gauti savo profilį
Cituota
Visi
Nuo 2019
Šaltiniai
4
4
h-rodyklė
2
2
i10-rodyklė
0
0
0
2
1
2020
2021
2022
2023
1
1
1
1
Bendraautoriai
Sridhar Iyer
Computer Science, IIT Bombay
Patvirtintas el. paštas iitb.ac.in
Shitanshu Mishra
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) MGIEP
Patvirtintas el. paštas iitb.ac.in
Ashutosh Raina
Research Associate, Ed Tech(IDP), IIT Bombay
Patvirtintas el. paštas iitb.ac.in
Ramkumar Rajendran
Associate Professor, IIT Bombay
Patvirtintas el. paštas iitb.ac.in
Prajish Prasad
Assistant Professor, FLAME University
Patvirtintas el. paštas flame.edu.in
Stebėti
Spruha Sumukh Satavlekar
Indian Institute of Technology, Bombay
Patvirtintas el. paštas iitb.ac.in
Educational Technology
Empowering Learners with Everyday Computational Thinking
Straipsniai
Cituota
Bendraautoriai
Pavadinimas
Rūšiuoti
Rūšiuoti pagal šaltinius
Rūšiuoti pagal metus
Rūšiuoti pagal pavadinimą
Cituota
Cituota
Metai
Programming-RIO: Initiating Individuals into Computational Thinking using Real-world IoT Objects
S SATAVLEKAR, S MISHRA, A RAINA, S IYER
Proceedings of the 29th International Conference on Computers in Education
, 2021
2
2021
Development of MATLAB Based LearnFFT Tool for Constructive and Graphical Understanding of FFT
S Satavlekar, V Keskar, V Dahake
2019 IEEE Tenth International Conference on Technology for Education (T4E
, 2019
2
2019
AuthentiCT: Making CT Authentic to Learners
S Satavlekar, S Mishra, S Iyer
Proceedings of the ACM Conference on Global Computing Education Vol 2, 205-205
, 2023
2023
Unraveling Learner Interaction Strategies in VeriSIM for Software Design Diagrams
S Satavlekar, D Nath, R Priyadarshini, P Prasad, DK Singh, R Rajendran
2021 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 308-310
, 2021
2021
Multiple Solution Pathways of Learners Embodied Problem-solving Processes in Designing Authentic Computational Tasks
S SATAVLEKAR, S MISHRA, S IYER
Sistema negali atlikti operacijos. Bandykite vėliau dar kartą.
Straipsniai 1–5
Rodyti daugiau
Privatumas
Sąlygos
Pagalba
Apie Mokslinčių
Paieškos pagalba